"Varför förstår dom inte?"

Har du ställt dig den frågan när du skrivit ett budskap på din hemsida, i informationsmaterial eller i sociala medier? Du är inte ensam i så fall.

Jag möter många som behöver just den hjälpen - att uttrycka sig på ett förståeligt sätt så läsaren förstår vad som menas. Det kan till exempel vara att du ska förklara vad just din verksamhet har för tjänster, hur det går till att anlita dig, var du finns och framförallt varför ska dom anlita just dig.

Tänk dig att du har en verksamhet som erbjuder bra och unika tjänster, men besökaren får inte en snabb uppfattning om vad du erbjuder - då ledsnar besökaren och googlar vidare och du har mist en kund.

Gör det enkelt! När jag åtar mig ett hemsideuppdrag, pratar jag med mina kunder och ställer frågor utifrån en presumtiv kunds perspektiv för att få svar på just det som en presumtiv kund vill och behöver veta för att ta vidare kontakt.

Ibland säger mina kunder: -"Men det förstår dom väl?" Jag svarar då att dom som söker på nätet söker snabbt svar och behöver få en förståelse på en gång - inte behöva tänka efter flera gånger för att förstå och bli nyfiken.

För många av mina kunder blir våra samtal en aha-upplevelse och vips så har vi tagit fram en lättförståelig och användarvänlig hemsida som lockar besökare till vidare kontakt.

Bra va?!

Utvalda inlägg
Inlägg kommer snart
Håll ögonen öppna...
Senaste inlägg
Arkiv
Följ oss
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
Inga taggar än.
Sök efter taggar
All Rights Reserved Axensjös KBH 2020
Sidan uppdaterad oktober 2020
  • Facebook - Axensjös KBH
  • Instagram - Axensjös KBH