Nå dina kunder nu och för framtiden

June 12, 2020

- Vill du ha kvar dina kunder

- Vill du få nya kunder?

- Vill du visa att du faktiskt fortsätter med din verksamhet, trots vissa begränsningar i dessa pandemitider?

 

Då bör du kommunicera extra mycket med anpassad information om hur just du anpassar din verksamhet för dina kunder.

Exempel på detta kan vara:

  • att du följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer i din butik, café eller salong

  • att du har speciella öppettider för riskgrupper

  • att du har möjlighet att komma hem till kunden, om du är frisör, massör eller annat yrke där det kan passa 

  • att du har en webshop

 

- Har du en hemsida?

Utnyttja den - se till att den är uppdaterad och sökbar, lägg gärna till en webshop om du inte har. Se till att vara kopplad till Google och Google My Business. Jag kan coacha dig.

 

- Har du inte hemsida, men funderar på att skaffa en?

Jag har nu ett erbjudande om en enkel hemsida som fungerar som ett skyltfönster. En till två sidor där det viktigaste finns med så du visar vad du erbjuder, var du finns och hittas. Dina sociala medier kan länkas från hemsidan också såklart!

Läs mer om erbjudandet

Kontakta mig för ett samtal och offert

 

Sammanfattningsvis - viktigt att du syns och hittas så du inte glöms bort  - både i dessa tider och framöver när omständigheterna blir bättre - för det blir det! 

 

Välkommen att kontakta mig om du har några funderingar.

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Utvalda inlägg

I'm busy working on my blog posts. Watch this space!

Please reload

Senaste inlägg

December 11, 2019

Please reload

Arkiv